سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ وینیل و استیکر

 

 

 

به طور کلی نصب استیکر و مش تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و به یک صورت انجام می شود. البته این کار مخصوصا برای سایزهای بزرگ کمی سخت است و بهتر است افراد با تجربه انجام دهند    .

اگر سطحی که می خواهید صاف است، می توانید به راحتی استیکر را بچسبانید یا خودتان مش را نصب کنید. فراموش نکنید قبل از برداشتن روکش استیکر، سطح را به خوبی تمیز کنید تا برجستگی باقی نماند و بتوانید برای نصب آسان، سطح را تراز کنید. کاملا با آب و کف سطح را تمیز کنید.

قیمت نصب وینیل خیلی بالا نیست و توصیه می کنیم اگر احساس می کنید توان نصب درست آن را ندارید ریسک نکنید و کار را به صاحبان آن بسپارید. برای مثال نحوه نصب وینیل روی دیوار را بخوانید  .

نحوه نصب استیکر دیواری

برای چسباندن برچسب دیواری پس از برداشتن پوشش سطح استیکر باید به تدریج آن را با کاردک یا چیزی شبیه به آن به دیوار بچسبانید، وقتی این کار به خوبی انجام شد نوبت به برداشتن پوشش پلاستیکی دوم از روی استیکر می رسد.

برای این کار باید مراقب باشید که روکش پلاستیکی عمود بر دیوار کشیده نشود، باید آن را 180 درجه بکشید و زمانی که به دیوار زده می شود، بسیار مراقب باشید که به برچسب آسیب نرساند و سطح دیوار استیکر کنده نشود. . پس از اتمام کار، اگر قسمتی از استیکر خوب نچسبید، فقط چند دقیقه فرصت دارید تا آن را به صورت دستی تعمیر کنید.

اگر حباب را بر روی آن مشاهده کنید، یک سوراخ کوچک در حباب با کمک یک سوزن دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک مقابل مراجعه کنید| جاویدچاپ